درب ورودی حیاط و درب پارکینگ  , اولین اِلمان از ساختمان شما است که دربرابر دیدگان هر رهگذری قرار میگیرد. به این دلیل  باید در انتخاب درب حیاط ساختمان, دقت لازم را به خرج داد. در این نوشته قصد معرفی چند مدل درب حیاط و درب پارکینگ فلزی را داریم که با بالاترین کیفیت در مجموعه لوکس درب تولید می شود . قبل از آن چند مورد که همیشه در مورد انتخاب درب مطرح بوده را برسی میکنیم:

– چه مدل درب حیاط یا درب پارکینگ مناسبه ؟

دو نکته حائز اهمیت در انتخاب مدل درب حیاط و درب پارکینگ: : ۱- درب پارکینگ حیاط را با سبک معماری و نمای ساختمان خود هماهنگ انتخاب کنید. بعنوان مثال برای درب ساختمان با معماری سنتی باید از درب مناسب با این معماری استفاده کرد و برای خانه هایی با طراحی کلاسیک از درب کلاسیک استفاده کنید. ۲- کیفیت ساخت: کیفیت ساخت همیشه جزو اولویتهای انتخاب شما برای درب ساختمان باشد. آهنگر های محلی برای ساخت درب های فلزی ساده مناسب هستند. برای ساخت درب های فرفورژه فلزی و لوکس به مجموعه ای حرفه ای از طراحی و ساخت گرفته تا ابزار و متریال و نیروی کار حرفه ای نیاز است.

– چه استانداردی برای طول درب یا عرض درب وجود دارد؟

اندازه درب بستگی به عوامل بسیاری دارد که از آن جمله میتوان به عرض خیابان یا کوچه منتهی به ساختمان اشاره کرد. همچنین سبک معماری و نقشه ساختمان هم اهمیت اول را دارد. بنابراین عرض مفید درب ورودی دحیاط و درب پارکینگ های از ۳ متر تا ۶ متر متغیر است. ساختمان های مسکونی داخل شهر معمولا بین ۳ تا ۴ متر و اندازه درب پارکینگ ویلا یا درب پارکینگ باغ معمولا بین ۳تا ۶ متر متغیر است . ارتفاع درب نیز حداقل ۲۱۰ سانتی متر است . اندازه درب ورودی عابر نیز به همین ترتیب است و از ۱ متر تا ۲٫۵۰ متر ,بسته به نوع ساختمان و تک لنگه یا دولنگه بودن آن متغیر است

– رنگ درب حیاط چی باشه بهتره؟

برای انتخاب رنگ درب حیاط  به “رنگ نمای ساختمان” خود توجه کنید؛ تا در نهایت بیشترین همخوانی را داشته باشید . بیش از ۲ تا ۳ رنگ برای رنگ آمیزی درب پیشنهاد نمیشود. همچنین رنگ آمیزی درب باید توسط افراد متخصص و در محیط بدون گرد و خاک و با استفاده از رنگ های مرغوب و باودوام انجام گیرد. همچنین استفاده از رنگ های کوره ای (رنگهای پودری که داخل کوره در دمای مشخصی روی کار پخت میشود) به جای استفاده از رنگ های مایع و معمولی , اکیداً توصیه میشود.

لوکس درب ؛ تولید انواع مدل درب حیاط پارکینگ درب فلزی

مجموعه لوکس درب با افتخار ۱۵ سال سابقه در طراحی و اتمام بیش از ۱۵۰۰ پروژه موفق در ایران و خاورمیانه و همچنین با رزومه کاری در آلمان و اتریش و سازمانهای دولتی و شرکت ها و فعالان خوش نام بخش خصوصی, توانسته به بالاترین کیفیت در تولید انواع درب فرفورژه : درب حیاط– درب ساختمان – درب پارکینگ لوکس و درب ریلی حیاط دست یابد. شما میتوانید انواع درب ویلا , درب باغ – درب ساختمان – درب ورودی حیاط – درب کارخانه – درب رستوران – درب هتل و … را از بیش از ۱۰۰ نمونه درب این مجموعه انتخاب کنید. همچنین اگر طرح یا عکسی از نمونه مورد نظر خود دارید میتوانید از کارشناسان مجرب ما در زمینه ساخت آن مشاوره بگیرید.

انواع درب حیاط و درب پارکینگ

در تولید تمام محصولات لوکس درب از پیشرفته ترین روش رنگ آمیزی درب (رنگ کوره ای الکترو استاتیک) استفاده شده که این مهم با مرغوبترین رنگ های پودری انجام میشود. نتجیه نهایی منجر به تولید درب هایی با ماندگاری رنگ بالا و زیبایی خیره کننده است.

همچنین درب ها در اندازه و ابعاد دلخواه شما و با قابلیت تغییر در جزییات ساخته میشوند. استفاده از نیروی مجرب و ماهر و همچنین استفاده از با کیفیت ترین مواد و آهن آلات  ,منجر به تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد بالا میشود که  زیبایی و  استحکام بالایی دارند.

محصولات تولیدی این مجموعه قابلیت ارسال به تمام ایران را دارد. از مشاوره رایگان کارشناسان ما از ابتدا تا انتهای پروژه بهره بگیرید: ۷-۰۲۱۵۶۵۸۶۷۵۶ – ۰۹۱۲۴۴۰۳۵۴۰